Ediția a doua (revăzută și îmbunătățită)
Un ghid pentru dezvoltarea profilului propriu al utilizatorilor Facebook, şi pentru promovarea imaginii, produselor şi serviciilor firmei prin paginile de Facebook. Include volumele Ghid Facebook pentru utilizatori și Ghid pagini Facebook – Campanii de promovare pe Facebook. de același autor.
Totul începe cu o simplă înregistrare pe baza unor informaţii de bază, care îţi permite apoi să publici ce doreşti şi să intri în contact cu oameni online. Regăseşti prieteni vechi, îţi faci alţii noi, găseşti oameni sau grupuri de oameni cu interese comune, sau partajezi pozele şi clipurile tale de viaţă cu un prieten din cealaltă parte a lumii – eşti atât de limitat pe cât doreşti să fii. Dar Facebook nu mai este doar o rețea socială. Este un alt Internet, dar unul comercial.
Când vorbim de afaceri în reţelele sociale, de vânzare de produse prin intermediul Facebook, Twitter, sau chiar Google+, vorbim de comerţ social. Spre deosebire de celelalte reţele sociale majore, Facebook are o capacitate mult mai mare de a crea conexiuni pentru comerţul electronic. Facebook este un instrument puternic pentru comerţul electronic şi afaceri în general. Mai mult, datorită extinderii SHOP SHOP SALE la nivel global, este o modaliate de lucru care nu mai poate fi ocolită de nicio companie care intenţionează să se dezvolte şi să îşi îmbunătăţească imaginea.
Ediţia digitală (EPUB, Kindle, PDF): https://www.setthings.com/ro/e-books/facebook-pentru-afaceri-si-utilizatori/
Ediţia tipărită: https://www.createspace.com/5276676
Data publicării: 21 septembrie 2014
ISBN-13: 978-1507693087
ISBN-10: 1507693087
BISAC: Computers / Web / Social Networking