Centrele de Relaţii cu Clienţii ale Grupului CEZ în România îşi întrerup activitatea în zilele de 30 aprilie şi 1 mai 2018.
Începând cu data de 2 mai 2018 însă, programul de funcţionare va fi reluat corespunzător programului normal din zilele lucrătoare, respectiv 08:00 – 16:00 sau 08:00 – 17:00, în cazul Centrelor de Relaţii cu Clienţii din municipiile – reşedinţă de judeţ: Alexandria, Craiova, Drobeta Turnu Severin, Piteşti, Râmnicu Vâlcea, Slatina, Târgu Jiu.
Pentru orice informaţii legate de serviciile CEZ Vânzare, clienţii pot apela INFO LINIA CEZ, număr unic de telefon 0251 929, tarif normal pentru apelurile efectuate din reţeaua naţională, în intervalul orar 08:00 – 20:00.
Pe parcursul zilei de 1 mai 2018, cu ocazia sărbătoririi Zilei Muncii, nu au fost planificate lucrări care necesită întreruperea alimentării cu energie electrică.
Totodată, echipele operative Distribuţie Oltenia, destinate intervenţiilor în reţelele electrice, sunt mobilizate pentru a asigura continuitatea în alimentarea cu energie electrică.